Програма «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» та розроблений до неї комплекс методичних посібників підготовлено в рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад», що впроваджувався Представництвом Міжнародної
організації з міграції в Україні у партнерстві з Українським фондом «Благополуччя дітей» та Західноукраїнським ресурсним центром за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації.
Матеріали були розроблені організацією Nobody’s Children Foundation, яка є найбільшою у Польщі неурядовою організацією, що займається захистом дітей від жорстокого поводження та надає допомогу дітям, які постраждали від насильства, а також їх батькам.
Публікацію підготовлено Українським фондом «Благополуччя дітей» на основі матеріалів Nobody’s Children Foundation (Польща) “Stres: poradnik dla rodziców małych dzieci”.
Видання «Психолого-педагогічна робота з дітьми, схильними до прояву девіантної, делінквентної поведінки (з досвіду роботи спеціалістів психологічної служби системи освіти України)» підготовлено на виконання пункту 3.4 наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.08.2012 р. № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015року».
Надаються матеріали творчої групи психологів Шевченківського району "Визначення детермінуючих чинників взаємозв`язку індивідуально-типологічних особливостей учня, стилю сімейного виховання та особистісно-орієнтованого підходу з навчальними досягненнями учня, як пріоритетного напрямку роботи психологічної служби з підвищення психолого-педагогічної компетентності всіх суб`єктів навчально-виховного процесу", як посіли перше місце у Шостій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2015» https://yadi.sk/d/WgiPGvF_jJKYS
Предлагаемые тридцать "лесных" сказок раскрывают пять основных тем для первоклассников, старших дошкольников и для учеников начальной школы: адаптация к школе; отношение к вещам; отношение к урокам; школьные конфликты; отношение к здоровью. Эти сказки решают дидактические, коррекционные и терапевтические задачи, развивают воображение и мышление.https://yadi.sk/i/2hUGrF6LgmLyy